GUESS THAT 2019 MOVIE TRAILER IN 1 SECOND CHALLENGE

๊ณต์œ 
์†Œ์Šค ์ฝ”๋“œ
  • ๊ฒŒ์‹œ์ผ 2019. 05. 18.
  • Can YOU guess faster than the FBE Reactors?
    Watch all Guess That Eps: fbereact.com/GuessThat
    Join the SuperFam and support FBE: krclip.com/user/Reactjoin
    SUBSCRIBE & HIT THE ๐Ÿ””. New Videos 12pm PT on REACT: fbereact.com/SubscribeREACT
    Watch More from React: fbereact.com/REACTallepisodes
    Watch More from FBE: fbereact.com/FBEallreactepisodes
    Join us LIVE on FBE2 every Tuesday and Friday at 3pm PST.
    Sign Up for Our Newsletter: fbereact.com/info
    Content featured:
    The Lion King
    krclip.com/video/7TavVZMewpY/๋น„๋””์˜ค.html
    IT Chapter Two
    krclip.com/video/zqUopiAYdRg/๋น„๋””์˜ค.html
    Godzilla: King of Monsters
    krclip.com/video/wVDtmouV9kM/๋น„๋””์˜ค.html
    Spider-Man: Far From Home
    krclip.com/video/DYYtuKyMtY8/๋น„๋””์˜ค.html
    Frozen 2
    krclip.com/video/nj8gd8JD9XI/๋น„๋””์˜ค.html
    FBEโ€™s goal is to credit the original links to the content featured in its shows. If you see incorrect or missing attribution please reach out to credits@fbeteam.com
    Reactors Featured:
    Alberto
    krclip.com/user/beansproutfilms
    Austin
    instagram.com/itsaustinpowell/
    Brittany
    instagram.com/brittcuadra/
    Chelsea
    instagram.com/whoischelsea/
    Ethan
    instagram.com/imthat_blackguy/
    Eric
    krclip.com/user/4N1
    Jasser
    krclip.com/user/JASSARMAR
    Presley
    instagram.com/Presleyok/
    Sabrina D.
    instagram.com/sabrina.danielle/
    Tori
    instagram.com/justxtori/
    MERCH ๐Ÿ‘• www.shopfbe.com
    Follow FBE:
    FBE WEBSITE: fbeteam.com/
    FBE: krclip.com/user/FBE
    REACT: krclip.com/user/REACT
    FBE2: krclip.com/user/FBE2
    FBELive: krclip.com/user/fbelive
    FACEBOOK: facebook.com/FBE
    FACEBOOK: facebook.com/FBEShows
    TWITTER: twitter.com/fbe
    INSTAGRAM: instagram.com/f/fbe
    SNAPCHAT: fbereact.com/snapchat
    DISCORD: fbereact.com/FBEdiscord
    TWITCH: www.twitch.tv/fbelive
    AMAZON: www.amazon.com/v/FBE
    XUMO: fbereact.com/xumo
    SEND US STUFF:
    FBE
    P.O. BOX 4324
    Valley Village, CA 91617-4324
    Creators & Executive Producers - Benny Fine & Rafi Fine
    VP Production - Nick Bergthold
    Head of Production - Harris Sherman
    Director of Production - Levi Smock
    Sr. Supervising Producer - Kyle Segal
    Creative Director - Derek Baynham
    Executive Producer - Ricky Sans
    Producer - Sabrina Seiwert
    Production Coordinator - Alberto Aguirre
    Asst. Production Coordinator - Laura Lareau
    Post Manager - Emily McGuiness
    Post Supervisor - Adam Ganser
    Editor - Karen Rivas
    Assistant Editor - Jordan Towles
    Studio Manager - Sam Kim
    Jr. Studio Technicians - Jayden Romero
    Production Assistant - Micah Kearny
    Thumbnail Graphics -Lindsey Kindt & Kat Nieto
    Set Design - Melissa Judson
    Theme Music - Cyrus Ghahremani
    ยฉ FBE, Inc
    GUESS THAT MOVIE TRAILER IN 1 SECOND (React)
  • ์—”ํ„ฐํ…Œ์ธ๋จผํŠธ์—”ํ„ฐํ…Œ์ธ๋จผํŠธ

๋Œ“๊ธ€ • 4 455

  • REACT
    REACT  3 ๊ฐœ์›” ์ „ +482

    Follow us on Instagram instagram.com/f/fbe/ AND follow us on twitter: twitter.com/fbe ! Q&As, Casting notices to join the cast and more!
    Be part of the FBE Family! Subscribe, then hit the ๐Ÿ””!
    Notification Squad: We respond to comments the first 30 minutes a video is uploaded, so be sure to turn on notifications and come say hi sometime!
    Thank you for supporting us all & our company! Youโ€™re all amazing!
    - FBE Team

    • SlgFirmeza63
      SlgFirmeza63 2 ๊ฐœ์›” ์ „

      React to the sonic the hedgehog movie pls

    • Danny Torrance Redrum
      Danny Torrance Redrum 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

      REACT Kids react to Toy Story 4 Final trailer

    • rocky trillo
      rocky trillo 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

      krclip.com/video/AXz4XPuB_BM/๋น„๋””์˜ค.html REACT TO ABUELA GRILLO ES OF PERU
      AND REACT TO LEYENDA AYMARA EL ORIGEN DE LA QUINUA

    • Me And My Cousins Life
      Me And My Cousins Life 3 ๊ฐœ์›” ์ „

      OMG HELLO I AM TRULY YOUR BIGGEST FAN I HAVE BEEN WATCHING YOU EVER SINCE LIKE EMO DAD OMG OMG LOVE YOU SO MUCH

    • Zoey OpS
      Zoey OpS 3 ๊ฐœ์›” ์ „

      Mahreen riz kru

  • NP_OkayLetsPlay7 Mobile
    NP_OkayLetsPlay7 Mobile 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    The thumbnail looks like spider man was grabbing it

  • Jerimae Rufino
    Jerimae Rufino 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Are we just gonna ignore that Eric said "Babe" to Tori

  • Kevin Rivas
    Kevin Rivas 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    11:20 did Eric just say babe???? :O

  • Dracis
    Dracis 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    The frozen song always giving me chills

  • Yt killer
    Yt killer 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    I knew it ch2

  • Martin Rangel
    Martin Rangel 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +3

    IT chapter 2 trailer made me laugh. Am I the only one?

  • Brittany Gidley
    Brittany Gidley 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    I donโ€™t care for frozen lmao havenโ€™t seen the first one

  • Brittany Gidley
    Brittany Gidley 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Iโ€™m sorry, but if you wanna watch the old Disney movies then watch those, stop remaking my childhood movies.

  • Mojee
    Mojee 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    Brittany's so sweet for still guessing even though she got no clue

  • Brittany Gidley
    Brittany Gidley 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Nobody can miss IT!!

  • Opa101 The Lego Guy
    Opa101 The Lego Guy 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    I got almost all of them before half the people did

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Why

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Fc

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    ๐Ÿ˜˜

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Lol

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Poop

  • GamerLamer69 Gg
    GamerLamer69 Gg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Paq

  • Ceci Sego
    Ceci Sego 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Tri

  • Vicknair WWE Rocks
    Vicknair WWE Rocks 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    You forgot Star Wars

  • Angie Babasa
    Angie Babasa 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Winnie the pooh

  • BeybladerTURBO101 Rip
    BeybladerTURBO101 Rip 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    just imagine reacting to the sonic trailer and everybody be like (i wanna watch this. Even tho if sonic looks bad)

  • Elizabeth Williams
    Elizabeth Williams 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    Spider man is web head

  • Val Valentine
    Val Valentine 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +3

    U guys forgot wonic the wrost trailer

  • Jenny Lynn
    Jenny Lynn 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    teenager/college/adults react to Aladdin 2019

  • Toothless 11
    Toothless 11 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    How many more Godzilla movies are they gonna make๐Ÿ™„ jeez

  • Toothless 11
    Toothless 11 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +4

    SPIDER-MAN IS MY LOVE LIFE AND WHO I LIVE FOR

  • Grace Sarfowaa
    Grace Sarfowaa 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Love Brittany and Tori's reactions โ™ฅ

  • Robloxer Kid
    Robloxer Kid 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +4

    austin looks like denis

    • Jung Hoseok
      Jung Hoseok 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

      OMG I thought that too!

  • jonathan og frida jensen
    jonathan og frida jensen 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    where was detective pikachu

  • Wyatt Lawson
    Wyatt Lawson 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +133

    At 2:20 I had no idea Alberto made that noise and I thought it was one of the animals in the movie. ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • MaddieDonut
    MaddieDonut 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    Last trailer I got straight away

  • David Labuca
    David Labuca 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +839

    Eric and Tori are just so cute

    • Emma Marsh
      Emma Marsh 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +24

      David Labuca hold up are they dating bc iโ€™m rly freaking slow and yeah idk anything that goes on ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Sania Khan
    Sania Khan 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    Is it horrible I know Frozen 2

  • Robert Shulenberger
    Robert Shulenberger 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    I have no desire to watch the new IT movies, Chapter I or Chapter II because in my opinion there's NO replacing Tim Curry as Pennywise.. I don't EVER want to see IT Chapter OR Chapter II
    There is absolutely no beating the original from 1990

    • pif pat
      pif pat 2 ๊ฐœ์›” ์ „

      that sucks lol

    • j u s t i n
      j u s t i n 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

      This is just my opinion, but Bill skarsgard did an amazing job at the part. He made IT someone else, he showed that he wasn't Tim curry, he made himself into it. He did a great job at the movie, and maybe you could watch it sometime.

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    I wanna watch all of them though but it chapter 2 the most

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    But I wanna watch Godzilla just because of Millie Bobby brown because of stranger things season 3 is finally coming out on July 4th

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    I wanna watch frickin it chapter 2 the most though because I loved the first one but I didn't actually watch the actual first one

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Mysterio

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Bill skarsgard and James mcavoy and some other actors and actresses

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Bro I wanna frickin watch it chapter 2 I love that James mcavoy is playing one of the kids

    • Chase Haney
      Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

      Older version of course

  • Chase Haney
    Chase Haney 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Moufasa

  • DrewA 2008
    DrewA 2008 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Ethan not again!

  • arron frias
    arron frias 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +3

    I'm disappointed that you guys did not do the sonic movie

  • solemneye22 2
    solemneye22 2 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    You should of had the Joker trailer

  • GayShips67 is my wattpad account
    GayShips67 is my wattpad account 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    "I really good at recognizing forests. It's a skill."

  • Nevaeh Duran
    Nevaeh Duran 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +4

    The godzilla moviee gave me percy jackson vibes with the titans

  • Konsta K
    Konsta K 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +7

    I would fail this so hard. I've stopped watching trailers exept in threathers. Managed to go to Endgame without seeing any trailers etc.

  • DeepZ M'them
    DeepZ M'them 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    "way pass monster generation"... really?? Monsters movie are eternal especially if it is the King of the Kaijus, Our Lord and Saviour ( or Destroyer), Godzilla.

  • sanaflop
    sanaflop 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    alberto is ADORABLE ๐Ÿฅบ

  • Pedro
    Pedro 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    eric es un pendejo

  • Taylor Swift is gorgeous PERIODT
    Taylor Swift is gorgeous PERIODT 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +9

    Yโ€™all should do 1 second of a music video

  • tryingtimesxo
    tryingtimesxo 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +538

    it does sound like winnie the pooh omg ๐Ÿ˜‚

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Lol wtf :)

    • Kamdyn Brumfield_omg
      Kamdyn Brumfield_omg 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

      Why would you put that in the comment section AND STOP SPAMMING I JUST REPORTED U

    • Lucario Playz
      Lucario Playz 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

      Dude please stop

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    :)

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    :)

    • Kamdyn Brumfield_omg
      Kamdyn Brumfield_omg 2 ๊ฐœ์›” ์ „

      Jack Roblox videos IMA REPORT YOU

    • publicricky
      publicricky 2 ๊ฐœ์›” ์ „

      Are you proud of yout achievements sire?

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    :)

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    :)

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Lol wtf :)

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Lol

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    Lol :)

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    lol

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    Lol

  • Jack .sarrett
    Jack .sarrett 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    Lol wtf :)

  • Elbachir Chohaib
    Elbachir Chohaib 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +3

    Brittany hahaha, has no relation with something called movies ....

  • Sean Szuter
    Sean Szuter 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +3

    I am 10 and I am not scared of it

  • Fap Snacks
    Fap Snacks 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +1

    Second one I definitely knew๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • ConnorJDVlogs
    ConnorJDVlogs 2 ๊ฐœ์›” ์ „

    Please make more of these videos

  • Ryan Prosper
    Ryan Prosper 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    i got everything right on it XD im not joking

  • Fernando4551
    Fernando4551 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +7

    They should have done toy story 4

  • danny Djiegoue
    danny Djiegoue 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +4

    LOL I was waiting for the Endgame trailer๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • Sydney Lee
    Sydney Lee 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +14

    Frozen 2?!? I didn't even know even know that existed!

  • bady 176
    bady 176 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +6

    Godzilla is coming out on wednesday

  • GABRIEL FORSTROM
    GABRIEL FORSTROM 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +5

    I feel so bad for Eric he knew everything

  • Wolf Slayer1501
    Wolf Slayer1501 2 ๊ฐœ์›” ์ „ +2

    I think Eric got the spider man one